Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2006 11:40 - Недоумявам...
Автор: slasnica Категория: Изкуство   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
0



Какво искат от мен мъжете!

Направо съм избесняла!

Та аз съм и душа,

не само перфектно потдържано тяло!

Има си травестити и проститутки,

за ваште копнежи момчета!

Честните девойки, не тормозете!

оставете ме на мира!

Не искам с вас да се любя!

Няма го сред вас избрания,

когото търся отдавна!

Махнете се и разберете,

че жената е и душа!

Аз изкам да галят душата,

а не краката ми,

тези нахални вандали!



Тагове:   Недоумявам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slasnica
Категория: Изкуство
Прочетен: 8732
Постинги: 10
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив